LISTA DE VERIFICARE ÎNTRE PAUZELE DE PRODUCȚIE

10 LUCRURI LA care să acordați atenție atunci când întâmpinați întreruperi mai lungi decât cele normale între ciclurile de producție

Atunci când un centru de prelucrare a fost în producție în mod continuu și apoi este oprit pentru o perioadă lungă de timp, există mai multe operațiuni de efectuat și verificat înainte de a pune mașina înapoi în producție completă.

Aflați la ce trebuie să acordați atenție atunci când experiența dvs. se întrerupe:

#01

Înainte de a porni mașina, inspectați toate ștergătoarele de capac, inclusiv ușa operatorului, pentru a nu se deteriora și înlocuiți-le dacă este necesar.

#02

Verificați etanșarea știftului lichidului de răcire a sculei de trecere pentru uzură. Înlocuiți știftul dacă este necesar sau dacă programul normal de întreținere spune că este gata de înlocuit.

#03

Inspectați sacii sau filtrele de filtrare a lichidului de răcire pentru sculele introduse pentru contaminare excesivă și uzură normală. Înlocuiți dacă este necesar.

#04

Verificați nivelul lichidului din unitatea hidraulică, unitatea de răcire și unitatea de lubrifiere a arborelui. Completați dacă este necesar și luați în considerare înlocuirea filtrelor și schimbarea fluidelor din ambele unități dacă a trecut mult timp de când fluidele au fost schimbate în unitățile hidraulice și de răcire.

#05

Dacă există o unealtă în ax de când mașina s-a oprit, scoateți unealta manual folosind funcția manuală de strângere/desprindere. Verificați pentru a vă asigura că axul este curat, precum și conicitatea sculei și reinstalați unealta.

#06

Dacă nu există nicio sculă în ax, ciclul funcția de strângere/desprindere a sculei ax prin apăsarea butonului de ciclu de schimbare a sculei și deblocare. Repetați de 5 ori pentru a exercita sistemul de deblocare înainte de a efectua o schimbare a sculei folosind sistemul ATC.

#07

Mutați toate axele mașinii la limitele de cursă completă plus și minus la o federație lentă, câte o axă, pentru a permite ștergerea șuruburilor cu bile și a ghidajelor liniare și pentru a permite fiecărei componente să capete un strat de ulei lubrifiant.

#08

Când mașina a fost configurată de câteva zile, rulați axul la 100 RPM timp de 10 minute, apoi efectuați procedura de încălzire de pe placa laterală a operatorului mașinii. Dacă mașina nu are nicio procedură de încălzire, rulați axul la 100 RPM timp de 10 minute, creșteți la 500 RPM timp de 10 minute și apoi creșteți încă 500 RPM timp de 10 minute. Repetați până când axul atinge viteza maximă și lăsați-l să funcționeze la viteza maximă timp de 15 minute. Acest lucru permite axului să se stabilească dintr-o stare de repaus și permite rulmenților să fie lubrifiați cu ulei proaspăt.

#09

Scoateți lichidul de răcire vechi, curățați rezervorul de lichid de răcire și înlocuiți-l cu lichid de răcire nou. Acest lucru îndepărtează orice acumulare în rezervorul de lichid de răcire și asigură că orice nămol nu este ciclat într-o concentrație mare în timpul producției normale.

#10

Ciclul ATC printr-un ciclu complet cu un pas înainte în modul manual. Acest lucru permite ATC să circule într-un ritm mai lent decât în automat și îi permite să producă lubrifierea cutiei cu came și să ofere operatorului șansa de a efectua un test de funcționare, asigurându-se că nu există condiții de bază.

Efectuarea tuturor pașilor de mai sus va ajuta la asigurarea unei porniri fără probleme după ce o mașină a stat o perioadă lungă de timp într-o stare statică. De asemenea, va permite o inspecție înainte de pornire pentru a verifica eventualele probleme care ar putea trebui rezolvate.

This image has an empty alt attribute; its file name is Okuma_LogoWEB.png