Okuma Europe GmbH este o filială de vânzări și servicii cu sediul în Germania a companiei OKUMA Corporation, lider mondial în mașinile-unelte CNC (comandă numerică computerizată), fondată în 1898 în Nagoya, Japonia.
Compania este unicul furnizor dintr-o singură sursă al industriei, cu mașini-unelte CNC, sisteme de acționare, motoare, traductoare, arbori principali și echipamente CNC, toate, fabricate de OKUMA.
Tehnologia inovatoare și fiabilă OKUMA, dublată de o protecție completă și localizată a service-ului, permite utilizatorilor să opereze fără întrerupere, cu încredere, asigurându-le o profitabilitate maximă.
Împreună cu rețeaua de distribuție-lider în industrie, OKUMA facilitează calitatea, productivitatea și eficiența, susținând clientul și oferindu-i avantajul competitivității în mediul de producție solicitant actual. Pentru mai multe informații, vizitați www.okuma.eu.
Fiind cea mai importantă parte a mașinii, Okuma acordă o atenție specială arborelui principal și se asigură că sunt verificate și reparate cât mai repede posibil. Pentru a permite o livrarea rapidă, Okuma păstrează 400 de arbori principali pe stoc în Krefeld, în timp ce 400 de unități suplimentare sunt disponibile prin Okuma America.
Noul centru de inginerie pentru aplicații și instruire Okuma Europe
Noul centru de inginerie a fost deschis în august 2020. Clădirea mare de 1.200 m² include o zonă de asamblare cu până la 20 de utilaje. Centrul se concentrează pe montarea mașinilor Okuma cu accesorii locale și soluții de automatizare pentru a se potrivi cerințelor clienților, precum și instruiri practice.
Aproximativ. Anual au loc 35 de cursuri de prelucrări mecanice și electronică. Pentru aceste antrenamente intensive cu 5-6 participanți pe curs, mașinile specifice vor fi utilizate din parcul de mașini existent. Centrul de inginerie este echipat cu o macara principală cu o capacitate de încărcare de 32 de tone, precum și șase macarale auxiliare, fiecare permitând o capacitate de încărcare de 2 tone.
Okuma Europe pune accentul pe canalele digitale și experiența virtuală
Extinderea comunicării clienților cu realitatea virtuală și seminarii web
Relația și interacțiunea cu clientul au fost întotdeauna prioritatea principală a companiei Okuma. Pentru a simplifica răspunsul la nevoile și cerințele clienților, extinderea metodelor de comunicare digitală va oferi mai multă transparență și un transfer ușor și eficient de cunoștințe în afacerea internațională.
#okumafamily
Conținutul obișnuit pe canalele de socializare LinkedIn, Xing, Instagram, Facebook și YouTube ține la curent clienții și partenerii cu toate evenimentele și seminariile web. Aici Okuma oferă informații despre cele mai noi tehnologii și dezvoltări. Această abordare îi implică pe clienți și parteneri mai mult în #okumafamily.
„Experiența virtuală – Okuma Europe”
„Experiența virtuală – Okuma Europe” le permite oamenilor să viziteze sediul european al companiei și să interacționeze cu mașinile și tehnologiile. „Ne angajăm în mod deosebit pentru a îndruma clienții să ne cunoască în detaliu pe noi și mașinile noastre. Distanțele mari sau reglementările actuale de igienă poate îngreuna să vizitați personal showroom-ul companiei noastre – și chiar și atunci, doar cu restricțiile în vigoare. Am creat acest tur pentru a ne asigura că, clienții încă pot experimenta Okuma și pentru a consolida sentimentul de parteneriat ”, explică Norbert Teeuwen, director general al Okuma Europe GmbH.
„Experiența virtuală – Okuma Europa” oferă un tur foto-realist VR360 al sediului european Okuma din Krefeld, Germania. Clienții pot vedea recepția, depozitul, atelierul de reparat arbori principali și noul centru de inginerie.
Showroom-ul virtual este asamblat pe baza datelor 3D de design a mașinilor, oferind vederi detaliate externe și interne ale diferitelor mașini CNC, împreună cu informații despre sistemele și tehnologiile de control CNC. Vizitatorii virtuali pot, de asemenea, să vadă repere și să urmărească o animație a prelucrării acestora pe mașinile-unelte. În plus, platforma permite părților interesate să obțină o perspectivă asupra companiei și a soluțiilor sale, precum și despre evenimentele viitoare. Experții pot fi contactați direct prin intermediul funcției de chat live.
„Experiența virtuală – Okuma Europa” este disponibilă la linkul.